Lördag - Erica/40-årsfest...

Vaknade hos Erica runt kl 9, för att hon skulle ner till Sturehallen och träna småkottarna. Jag kikade en stund men gick sedan till tågstationen för att åka hem. Halv 12 hämtade pappa mig vid stationen för att vi skulle åka till Kis-stuga för att duka och fixa i ordning inför kvällen. (Mamma och fyllt 40 och de skulle ha fest.) Sen var det bara hem och börja fixa sig. Halv 6 åkte vi ner dit och gästerna började strömma in. Mycket folk man inte har träffat på år och dar! Trots att alla för nästan över 30 + var det riktigt trevligt ska jag säga. Klockan blev väldigt mycket så jag fick skjuss hem av mammas kompis barn. Somnade runt 4 tror jag.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0