Kryssning!

På fredag åker jag på kryssning med min kusin och hennes tre barn. Ska bli riktigt skoj att få umgås med dem. Det är inte ofta jag gör de! Men måste först göra prov i kemi på fredag. Jag var sjuk förra veckan när proveer egentligen var. Och så missar jag att fira Ems. Men grattis till henne iallafall! Och på söndag blir det kanske att åka till Eskilstuna få se hur de blir med de.

Har precis kommit igång med träningen efter skadan! Hur kul som helst. Men måste ju fortfarande ta de lugnt med vissa övningar. Och man kan ju säga att konditionen är borta totalt! Match blir det ju inte tal om på ett tag heller säger min tränare. Irstablixten är ju om en måndad så måste vara bra tills dess. Jag får nog göra uppror så får jag kanske spela lite iallafall. Men utan mitt knä skydd kan jag ju knappt springa så skydder gör ju de mesta. Jaja får hoppas på de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0