För mycket och för trött.

Vet inte vad som har hänt i mitt liv!? Jag orkar ingenting längre. Jag sover bort livet, lever framför datorn, vill inte gå till skolan, när jag väl i skolan sover jag, när jag kommer hem sover jag, jag tränar handboll (det går inge bra allt), jag äter för tidigt innan träningen så jag knappt kan springa utan att spy och till sist den jävla äckliga snön! FÖRSVINN! Jag är så trött på snön. Visst att den är över jul och nyår men sen ska den bort, bort och BORT! Jag har iallafall nyss tränat, har precis kommit hem. Nu blir det dushcen en snabbis för att sedan fixa sig. Jag ska ner till ishallen och kika på hockey. Hör av mig lite senare. Inga bilder tyvärr har inte tagit några alls, jag vet dåligt. Ska bli skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0