Långpromenad med huvudvärk!


Idag var jag på stan med Alicia en sväng! Jag köpte nya örhängen för jag ska snart ta flera hål i öronen. Just nu har sju stycken hål. Tre i vänstra och fyra i hörgra. Så jag ska ta ett till i de vänstra i morgon. Sedan när det fjärde har läkt ordentligt i högra örat ska jag ta ett till så det blir fem-fyra. Det blev att köpa lite saker åt henne. För hon har ju fyllt år! Så hittade jag en skjorta och en kavaj liknade sak. Sedan blev det att gå hela vägen hem. Det kanske är 3 km hem. Hur jobbigt var inte de, med rykande huvudvärk. Jag vet inte vad det är med mig. Har nästa jämt huvudvärk nu för tiden!

Just ja! Jag färgade håret igår också (slingade). Så här har ni en bild på min nya hårfärg. Det är nästa ljusbrunt med slinger i. Jag ska slinga mitt hår nästa gång om 2 månader ungefär. Då ska jag passa på att klippa mig också! För jag klippter mig inte ofta alls. Jag tycker bara att det är obehagligt att gå till frissan. Klipper de inte som man vill, så klipper de av hela håret på en. Eller så klipper de bara fult. Fast nu har jag hittat en frissa som jag trivs hos. Så dit tänker jag fortsätta att gå. Det är visserlige lite dyrare men det är det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0