Dax för en förändrig...

Nu jävlar är jag trött på att vara hängig, ha ont överallt och allt gnäll. Nu blir det att försöka äta nyttigt, träna mera och sova på nätterna. Som det är just nu gör jag inget av de. Jo, jag tränar 2 gånger i veckan. Men det är inte mycket träning. Jag orkar ungeför 40min sen blir jag svimfärdig och kan inte springa mera. Även fast jag äter och dricker innan. Och min kondition ska vi inte ens nämna. Det exesterar inte överhuvudtaget. Och allt det där går ut över skolan också. Det räcker med att jag har min mage att oroa mig för. Jag har haft magproblem sen ungefär 5år tillbaka. Det onda kommer och går när de vill. När jag väl har ont så har jag verkligen ont!
Nog snackat om de... det är iallfall daxt för en sjujävla förändring!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0