Förlåt, för dålig uppdatering...

Som sagt, jag har inte orkat uppdatera på ett tag. Efter som jag haft mycket för mig. Hehe, egentligen inte men har bara inte haft lust att blogga. Jag har snarare inget att blogga om. För jag har inte haft så mycket för mig. Men jag kommer väl slänga in ett inlägg lite då och då!

Idag har jag inte gjort mycket alls. Drog till skolan ett tag. Sedan på lunchen åkte jag på något sätt till Mc Donald's. Jag vet inte hur jag kom dit eftersom jag har så otroligt jävla ont i min rygg jävel! Så mamsen fick skjusa hem mig, eftersom jag inte kunde cykla. Och så har jag ju en snäll papsen som hämtade min kära "Pilen" sen. Jaja, nu ska jag äta sen kommer jag säkert sova bort hela kvällen för jag får ju fortfarnade inte gå ut. Men imorgon får jag nog sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0