Jobbig dag/västerås!

Gick upp runt klockan 9 för att gå ner till staionen. Jag skulle eftentligen till kungsör men jag missade ju bussen! Så jag följde med jossan till västerås istället, lika trevligt de med. Jag köpte ett par leggins, en söt topp och ett halsband! Jag vet inte hur mycket jossan köpte men det var en hel del!

Vi kom dit runt kl 2 skulle jag tippa på. Tåget var bara 5 min försent.  Vi kom dit handlade, åt handlade lite till och åt lite till! Sen gick vi till stationen skulle gå 18:09, men jag när vi kom dit var tåget försenat till 19:49(!?) Och vi var där kanske 5 över 6 och det gick en buss klockab 6. Det kändes ganska bra. Så vi fick gott sitta där och vänta tills kl 7. Och när väl bussen kom så tar det en timme att åka hem. Lagom trötta som vi var somnade vi ju nästa på bussen. Pappa kom och hämtade oss, skjutsade hem jossan. När vi kom hem la mig och kikade på tv, somnade så klart. Vaknade typ, 20 i 11. Så nu är ju jag jätte trött! (inte alls.)

Bilder får ni imorgon!


Kommentarer
Postat av: MartinÖsterman

SV: Sant =/

2010-03-03 @ 09:46:18
URL: http://badjillaman.blogg.se/
Postat av: MartinÖsterman

SV: Sant =/

2010-03-03 @ 09:46:22
URL: http://badjillaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0