Duktigt...

Vaknade brevid Marcus idag och jag var jätte jätte trött. Medans jag skulle gå upp och fixa mig, ja då har ju han sovmorgon så han kunde ju ligga kvar i minst 2 timmar till och sova! Aja, trött som jag var cyklade jag iväg till skolan. Det var en ganska lugn men jobbig dag. Slutade runt halv 4. Cyklade hela vägen hem. (det är långt kan jag lova!) När jag kom hem smällde jag i mig några mackor för att sedan cykla hem till Sara. När jag var där stod hon i fartgroparna, för att vi skulle till volvogården och sola. Det tog cirka 15-20min att gå dit. Så det är en skaplig bit fram&tillbaka. Sen cykla hem också. För att sedan vara duktigt att plugga. Lite motion fick jag på köpet!

/L

Kommentarer
Postat av: Becca

Fin blogg! :)

2009-11-04 @ 22:21:45
URL: http://sparklebeccy.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg!

men allt för mycket text & för lite bilder.

2009-11-04 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0