Ha-ha, skridskor? / recept.

Idag var det jätte jobbigt att gå upp. Var hur trött som helst! (ovanligt). Men hade inte så jobbiga lektioner som tur va. Klockan 10 skulle vi ha skridskor i skolan och jag har inte åkt på typ 2 år. Nyslipade skridskor, en Lina som inte kan åka, bandyklubba i handen, och luva över hjälmen, kan det bli bätte!? Skulle inte tro de. Skämde ut mig gjorde jag iallafall. Sen hem till Susanna med fysik boken (har "förprov" i morgon"). Satt och prata en stund med Susanna, Linus och Susannas mamma. Hon gav mig tips på hur man kunde göra god galss och det var inte svårt alls!

Milda vaniljvisp
Choklad/Daim, av någotslag.
Vispa vaniljvisp så det blir hårt.
Sen har man bara i chokladen
och sedan in med den i frysen.
Två timmar senare har man 
jätte god glass! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0