Ojojoj...

Jag har inte varit så pepp på att blogga på senaste tiden. Fråga mig inte varför för det vet jag inte!
Men iallafall sen senast har det inte hänt så mycket. Just nu håller jag på att praktiserar på dagis. Ska vara där i två veckor. Mycket jobbigt mår jag säga. 19 barn i åldrarna 9 månader till 3 år.

Idag ska jag åka till biginn med jossan för de är några från idol som kommer dit. Dvs om jag får för mamsen. Eftersom jag har varit hemma idag. (och jossan om jag orkade skulle jag slänga ut en fyjävla ful bild på dig!)

Igår kom Marcus hit, mycket mysigt! Och eftersom han häromdagen tappade sin parfymflaska i golvet, så köpte jag en ny parfym till han. Den nya doften ifrån Diesel. Hoppas att han blev nöjd iallafall. Den luktar grymt gott och det kostar bara 349 krKicks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0