Tidigt jag vet...

Här sitter jag och lyssnar på julmusik och hela köret. Jag saknar verkligen julen. Men den kommer aldrig bli som förut. Inte sen mormor&Karin gick bort. Jag ser inte fram emot julen överhuvudtaget, jag saknar den bara.
Men tänk när man var liten...då var det verkligen julstämmning i hela huset. Hela släckten var samlad. Man var helt pirrig i magen för att man väntade på jultomten. Och att pappa alltid försvann och skulle köpa tidningen när tomten kom. Men ändå var man rädd för jultomten. Jag och min syster sprang alltid runt och delade ut alla julklapparna. Åh det är något man verkligen saknar...

Busungarna - Tomten jag vill ha en riktig jul.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Den känslan saknar man som fan! Förut va typ julen den bästa dan på åren men nu så smälter den bara in bland alla andra dagar -.-

2009-10-30 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0