Fredag; lov!

Nu är äntligen lov! Jag är så himla skoltrött nu, så vet inte om jag hade orkat en vecka till.. Fast ändå har vi inte haft mycket alls de senaste veckorna. Den här veckan skulle jag gjort mitt prov i kemin, men jag är så himla lat så har inte orkat plugga. Så jag får göra provet direkt efter lovet. Då har vi tre prov, så det känns ju rätt så skönt. (inte alls) Idag ska jag iallafall på kryssning och på onsdag ska jag troligtvis till Gustafsvik med Sara Selander och några till. Senare på kvällen skulle jag kanske över till Sara Kinisjärvi. Ja, vi får se hur de blir!


Så här kan också en engelska lektion se ut när man leker med Susannas glasögon.
Tycker faktiskt att de är rätt så söta, tycker inte ni de?;)
(Snälla flickor, döda mig inte!)

Idag hade jag först Biologi, blev en hel del skrivade. Men de var rätt okej ändå. Sen hade jag matte. Jag fattar verkligen ingenting. Jag vet knappt vad vi håller på med! ;s Sen sist hade jag engelska, vi gjorde ett gammalt nationella hörövningsprov. Men det gick ganska bra tycker jag ändå. Vi hann inte göra klart de för att vi tjatade om att få sluta tidigare. Jag hade egentligen so också, men jag behövde inte gå på den för jag är tvungen att packa klart och fixa mig lite half. Är helt neutral idag, hehe. Aja, jag kanske slänger in ett inlägg till får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0