Lina is back!

Nu har jag bestämmt mig för att börja blogga igen. Måste bara övertala min syster att göra en ny design. Är så himla trött på den jag har nu!
Aja, idag var jag iallafall hemma från skolan. Jag mår inte bra för 5 öre. Jag mår illa och har huvudvärk. Lite har jag kunnat gjort iallafall. Har pluggat, fixat naglarna och stekt beacon. Sedan har jag bara legat i sängen.
Och vad som får mig att börja blogga igen är att jag inte har något att göra på dagarna så då kan jag ju lika gärna blogga eftersom jag ändå sitter vid datan. Ja, vi får se hur de går. Ska försöka slänga upp lite bilder ifrån sådant som har hänt sen jag bloggade sist! (;



För ungefär en vecka sen tatuerade jag mig! :)



Några veckor sedan spelade jag handboll och vred till knät, så jag fick ha mina kryckisar!



Varit i sälen med Izabelle och jocke!



Och för tillfället försöker jag bli blond igen!


Kommentarer
Postat av: MartinÖsterman

BackinBuisness!

2010-02-26 @ 09:20:08
URL: http://badjillaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0