Nu är det mycket!

Nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Det är verkligen mycket nu. Jag ska hinna plocka undan, jag ska plugga, packa, duscha och leta på massa kläder! Och jag är helt sluta efter träningen. Jag orkar verkligen ingenting och klockan är snart 9! Jag vet inte vad som har hänt med mig. Jag brukar orka hur mycket som helst på t ex träningar eller i skolan. Men i skolan var jag helt sluta. Jag gjorde typ ingenting på hela dagen. Gick runt och degade och lyssnade på musik. Och träningen var ju inte så mycket bättre! Efter vi hade sprungit ett antal minuter trodde jag att jag skulle svimma. (Om jag överänstränger mitt knä får jag skit ont. Plus att mina fötter är jätte känsliga, så om jag springer för mycket får jag ont i både knät och fötterna.) Ja, jag fick iallafall god mat när jag kom hem. Kina mat! Usch, det är ju snuskit gott.

Snart får det bli ändring på det här! Jag är så trött på att vara otränad. Det är det värsta som finns. Så när jag äntligen har kommit igång så ska jag alltid göra illa mig på något sätt. Snart är irstablixten, och jag kommer vara hur otränad som helst. Och nästa år vet jag inte ens om jag får fortsätta spela med killarna eller inte. Eh, jag ska försöka börja träna ordentligt så fort jag har fått svar från magnetröntgen. Var där i fredags skulle fått svar den här veckan men tydligen inte. Ja, jag vet inte. Men får se hur de blir. Jag får ju ändå inte spela match än på ett tag så. Nej nu har jag setat här alldeles för länge! Måste sätt fart, har så jävla mycket att göra. Får se om jag hinner blogga i morgon innan jag åker!


Ungefär så känner jag mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0