Nu är jag hemma!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång bussresa! Det har varit toppen, faktiskt. Min kusins barn är så underbart söta, ni anar inte! Man kan inte låta bli att skatta åt de.

Igår kom bussen och hämta mig kl 15:20. Två och en halv timmes bussresa. Sen när vi väl var framme fick vi vänta i ungefär 1½ timme. Ni kan ju tänka er hur rastlösabarn blir! Ohh, ja men så bra som jag är kunde man ju busa lite med de iallafall. Vi kom på båten och var klara ungefär halv 9, men Jessica hade beställt bort kl halv 8. Så vi var lite sena.. När vi precis hade beställt mat och fått drickorna. Så kommer deras pappa dit! Från ingenstans. Alla blev självklart glada. Efter maten ville Wiliam dansa (den yngsta 2 år) Hur söt som helst! Så ifrån 11 någon gång till kl 1 dansade vi alla. Ja, riktigt kul var de. Fick lägga mig med barnen runt kl 1. Så föräldrarna kunde roa sig lite! Vi gick upp runt kl 11 och åt lunch kl 1. Sen spelade vi lite på automater och olika maskiner.

Kl 3 var den någon frågesport i en "bar" ungefär så dit gick vi. Halv 4 kom mumintrollet som barnen ville kika på. Medans de kikade där sprang jag och handlade lite (mumin är inget för mig) Kom tillbaka, då skulle vi ner till hytterna för att byta och gå på toa. Vi sätt där ett tag, ganska länge. Så jag tog en sväng med Alexandra. Vi gick runt och kikade lite överallt. Sen gick vi upp till discot för Wiliam ville dansa. Då passade jag på att springa ner till hytten, jag tror jag skulle hämta något, fick sällskap iallafall ;) Kl 6 kom Isabella (den största av de) och knackade på min hyttdörr för att vi skulle snart kliva av båten. Så det var bara att packa ihop och kasta ut sällskapet! Sen var det bara 2½ timmars bussresa hem, och nu sitter jag här. Tror att jag faktiskt att jag ska sova snart. För Wiliam vaknade var och varannan minut av att han hade tappat nappen. Så vi fick inte mycket sömn.
Jaja, nog pratat om de. Det var riktigt roligt iallafall. Och tack så mycket för att jag fick följa med!

(tog tyvärr inga bilder, eftersom min kamera är helt värdelös på mobilen. Få se om Jessica har några bilder!



Tog bara en ful egobild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0