Torsdag; Seg dag!

Idag har dagen varit allt annat än bra. Gick upp i morse kvar i 7. När jag väl har gått upp kommer jag på att jag har sovmorgon till 5 över 11. Så det var bara gå och lägg sig igen. Gick upp vid 10, för att sedan åka till skolan kl 11. Hade gympa, lunch, biologi och matte. Vi fick sluta tidigare från matten eftersom en annan klass skulle ha genom gång med våran lärare(?!) Aja, senare ska jag på handbolls träning sen plugga Kemi. Känns helt underbart...


OH JUST JA, MÅSTE JU PACKA TILLS I MORGON!? Höll jag totalt på att glömma bort! Men det är så himla tråkigt att packa. Men ännu värre att packa upp! Jag vet inte ens vad jag ska ha med mig. Lär ju inte bli röj iallafall. Blir nog mest att ta hand om och leka med barn. Men jag älskar ju barn så jag lider inte! Det värsta är nog att jag kommer ha roligare än barnen! (;

Det var lite komiskt faktiskt när jag fick reda på att jag skulle åka på kryssning. För några veckor sedan (2 veckor sen kanske) så pratade jag med mamma om att jag ville åka på kryssning. Men varken mamma eller pappa är så förtjusta i att åka. Så de tyckte gott att jag skulle vänta tills jag får åka själv. Men så två veckor senare frågade min kusin om jag ville med. Så jag hade ju lite tur iallafall, hehe!



Min allmänt sköna outfit idag! (;

                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0