Forfarande helt död!

Som sagt har jag bara mått dåligt den här veckan och bara varit trött, trött och trött. Så mamma var ganska trött på att jag var trött(?) Så hon ringde till doktorn och beställde tid. Så i onsdags var jag iallafall hos doktorn. Jag har många och konstiga symtomer(stavning?) Tycket jag, men doktorn är väl van med alltsammans. Så testade hon mina reflexer, sedan fick jag ta blodprov. Ungfär 50 liter tog de av mig! (inte långt ifrån iallafall) Men men.. jag vet inte när jag kommer få svar. Det får vi så. Och jag hoppas verkligen att de kommer hitta någonting så man kan göra något åt de! Ja, det som lever får se. Nu ska jag fixa mig sen blire vidare till Alicia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0