Händelserikdag, både bra och dåligt!

Vaknade med rykande huvudvärk! Så det blev att stanna hemma idag. Har inte gjort så himla mycket. Men fick voddler i går så lite film har det blivit. Har faktsikt pluggat lite också. Tro det eller ej! 

Som ni veet hoppade jag på krycker för nån månadsen, jag fick svar på magnetröntgen idag.. Såg inte bra ut alls. Minisken är trasig. Den kommer antagligen inte läka. Så efter cupen i april blir det nog operation. Får se hur länge jag får vänta bara. Jaja, det blir som det blir.

Kvart i 5 kom mamma och hämtade upp mig. Skulle till optikern för att kika min syn. Det gick bra trodde jag men icke. Det blev två par läsglasögon... Jag ser jätte bra på långt håll. Men det är just när jag ska läsa på nära håll och när jag sitter vid datan. Det är nog därför jag har så ont i huvudet hela tiden. Ja vi får se vart det leder någonstans. Glasögonen kommer väl om en vecka skulle jag tippa på. Hoppas huvudvärken släpper iallafall!

Efter jag hade varit där gick jag och mamma till Bissen och köpte ett par skor. Det var faktiskt ganska snygga! Sedan åkte vi till affären och handlade. Nu ska vi snart äta och jag ska plugga. Har ju so prov i morgon. Och på fredag har jag matte prov. Åhh, det är jätte svårt jag förstår verkligen ingenting! Ska kika lite på läxan nu så hej!


Kommentarer
Postat av: Amelia

Jätte fin blogg! :)



Jag har glasögon själv och de brukar tyvärr inte ta en vecka innan dom kommer.. Det kan ta upp till 6 veckor.

Hoppas du slipper huvudvärken när du får dina glasögon.



kram

2010-03-23 @ 13:39:55
Postat av: Ville Niskanen

Vill du beställa riktigt billiga glasögon (Från LensWay där jag jobbar) så är det bara att hojta till så får du en saftig rabatt =)



Fin blogg btw!

2010-03-23 @ 13:51:10
URL: http://gaydar.blogg.se/
Postat av: Nina Josefin

Aldrig mer ska jag åka tåg i Vietnam. folk som spyr bakom dig, toaletter som läcker och hemska förseningar. Tacka vet jag svensk kollektivtrafik. Fast oj, den suger ju den också...



http://ninajosefinl.blogg.se/2010/march/hemskaste-tagresan.html#comment

2010-03-23 @ 14:41:09
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: j e n n y♥

fin blogg:)

2010-04-04 @ 00:20:46
URL: http://jvts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0